Nu startar vi om på nytt igen då !


Okej, nu har jag äntligen löst dethär med bloggen, har hittat inloggningsuppgifterna så nu ska jag försöka fixa lite bloggning här :) det låter väll skit bra? så vi börjar med lite snabb info om nästa vecka, super!!

yes, på måndag morgon så ska vi åka till göteborg igen, fasiken va roligt de kommer bli. Norden Cup 10! Vi åker dit med 2 grymma lag. Härligt! Så det gäller att börja tagga redan nu efter en fin julafton med massa snö.. Hoppas bara vi inte får problem med x2000 på måndag pga all snö, men de tror jag inte.. de va ju mycke snö förra året också och då gick allt gallant! :) Nu ska jag fixa lite med bloggen så den blir ny o fin. Ha de gött (som man säger i göteborg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0